43. Za isporuke prirodnog gasa izvršene u junu 2019. ne plaća se naknada za unapređenje energetske efikasnosti, nezavisno od toga što je očitavanje izvršeno 1. jula 2019.
44. Strano pravno lice koje poseduje licencu za snabdevanje električnom energijom na veliko i koje ne vrši isporuku krajnjem kupcu, odnosno potrošaču, nije obveznik naknade za unapređenje energetske efikasnosti
45. U slučaju kada je izvršena fizička predaja energenta iz objekta snabdevača prirodnog gasa u objekat krajnjeg kupca, a koji krajnji kupac koristi kao sirovinu u procesu proizvodnje, naknada za unapređenje energetske efikasnosti se plaća
46. Neki od slučajeva u kojima (ne) postoji obaveza plaćanja naknade za unapređenje energetske efikasnosti
47. Elektroenergetski vod, linijska infrastruktura elektronskih komunikacija, naftovod, gasovod i sl. nisu predmet utvrđivanja naknade za korišćenje prostora na javnoj površini u poslovne i druge svrhe
48. Ispunjenost uslova za oslobođenje od plaćanja naknade za promenu namene poljoprivrednog zemljišta rešenjem utvrđuje opštinska uprava
49. Obvezniku naknade za korišćenje šumskog zemljišta u državnoj svojini u nešumske namene ne može se istovremeno naplaćivati i zakupnina za to zemljište
50. Lice koje vrši isključivo uslugu pakovanja proizvoda u rinfuzu – za potrebe trećeg lica, koje tako upakovan proizvod stavlja u promet – nije obveznik naknade za ambalažu
51. Ukoliko fizičko lice podnese zahtev za davanje mišljenja o primeni propisa, a pitanje se odnosi na tumačenje propisa u vezi sa poslovanjem pravnog lica (u korist tog pravnog lica), plaća se taksa koja je propisana za davanje mišljenja pravnom licu
52. Uslovi za oslobođenje od plaćanja naknade za posetu zaštićenom području
53. Nije propisano oslobođenje od plaćanja putarine za kombi vozila koja prevoze članove udruženja osoba sa invaliditetom